٨۸۵۴۳۵۶۱-٠٢١

مدیریت منابع انسانی

مدیرت منابع انسانی گروه فراسام

با توجه به انبوه نیروی انسانی متخصص بیش از بیش نیاز به تشکل مدنی برای هدایت و هدفمند کردن دانش مدیریت وجود دارد گروه فراسام دست تمام مدیران منابع انسانی ، سازمان ها ، بنگاه ها  و اساتید دانشگاه ها و متخصصین و کارشناسان حوزه منابع انسانی را به گرمی میفشارد و همکاری وسیع آنها را طلب میکند تا بتواند توسعه منابع انسانی را در سطح بنگاه ها و در سطح ملی محقق سازد.

مدیرت منابع انسانی با توجه با نیاز هر سازمان

سیستم مدیریت منابع انسانی فراسام سیستم فرایند گسترده‌ی منابع انسانی سازمان را پوشش می‌دهد. در واقع این سیستم می‌تواند بین فعالیت‌های منابع انسانی از مدیریت اطلاعات و صدور احکام کارگزینی گرفته تا ارزیابی عملکرد، آموزش،  و غیره را در بر می‌گیرد.

سیستم منابع انسانی فراسام می‌تواند با لحاظ کردن تفکیک وظایف، کل فرایند عملیاتی را به صورت یکپارچه در اختیار مدیر قرار دهد.

ماژول‌های موجود در سیستم مدیریت منابع انسانی

ماژول‌های این سیستم با وظایف و کارکردهای مدیریت منابع انسانی تناسب داشته و بر اساس نیازمندی‌های مدیریت انعطاف‌‌پذیر هستند.

  کنترل تردد و زمان های کاری پرسنل

 دریافت گزارش کار روزانه برحسب پروژه و زمان

 مدیریت حقوق و دستمزد پرسنل


 دریافت گزارش کار

 ارزیابی عملکرد

 

افزایش دقت و ایجاد اطمینان در دسترسی به اطلاعات

سیستم مدیریت منابع انسانی فراسام به شما امکان می‌دهد به ازای هر کاربر محدودیت‌های دسترسی داشته باشید. همچنین بر اساس رکوردهای اطلاعاتی خاص هر کاربر امکان تعیین سطح دسترسی خاص وجود دارد.

کاربری آسان سیستم مدیریت منایع انسانی

سیستم منابع انسانی قراسام با بکارگیری جدیدترین فناوری‌ها و طراحی گرافیکی مناسب، فعالیت‌های کاربر را در سیستم آسان می‌سازد.  به شکلی که کاربر به راحتی امکان کار کردن با سیستم را خواهد داشت.

سهولت استفاده و کاهش زمان دسترسی به اطلاعات

دسترسی سریع و دقیق به اطلاعات تجمیعی لازم در سطوح مختلف سازمانی  و اضافه و کم کردن فیلدهای فهرست‌‌ها بر حسب نیاز و به تفکیک کاربر از دیگر ویژگی‌های این سیستم است.

برنامه مدیریت کارکنان

سیستم مدیریت کارکنان دارای امکاناتی از قبیل تعریف سطوح مختلف کاربری،حقوق،دستمزد،تعریف پروژه های مختلف

و تخصیص دادن فعالیت ها به آن ها ،کلیه خرید و فروش های سیستم ها و گزارشاتی را دارا می باشد. برای دیدن این

برنامه مدیریت کارکنان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

 (Staff Planning ) 

 

برای ارایه سفارش نرم افزار مدیریت منابع انسانی گروه فراسام اینجا را کلیک نمایید.